Non possiamo ringraziarlo abbastanza per la sua ospitalità

We had a great stay in Simone’s B&B. He was very friendly and chatty and recommended a great restaurant and area to spend the evening. He was very willing to drive us to the centre and the airport when he was available as the B&B was a bit of a walk. We can’t thank him enough for his hospitality.

Source: Airbnb
Score: 92/100
Nationality: USA
Age: –
Guest: 3 (Mixed)
Room: Triple
Day Spent: 3

Abbiamo avuto un ottimo soggiorno nel B & B di Simone. Lui era molto cordiale e loquace e ci ha consigliato un ottimo ristorante e la zona per trascorrere la serata. Lui era molto disponibile nei nostri confronti per aiutarci raggiungere il centro e l’aeroporto. Non possiamo ringraziarlo abbastanza per la sua ospitalità.

Sorgente: Airbnb
Punteggio: 92/100
Nationalità: USA

Età: –